Test

Påväg till Munkedal

Publicerad 2012-06-23 11:52:55 i Allmänt,

När jag hör ordet midsommar så tänker jag alltid på när jag och helen (min kusin) var små. Då gjorde vi som dom gjorde i "Alla vi barn i Bullebyn" och gick ut och plockade blommor son vi la under kudden. Inte för att vi kunde plocka blommorna under tystnad eller klättrade över nio gärsgårdar men ändå. Men nu behöver varken jag eller helen plocka blommor längre eftersom att vi båda två har killar nu.
 
Igår iallafall, så var vi hemma hos Caroline. Så när vi kom dit så fixade vi mat, färsk potatis oså :)
Sen blev det brännboll, fotboll, kubb m.m. Jag hade iallafalm en jätte bra dag igår :)
 
Nu är vi påväg till Emils moster. Sen blir det iväg till Lysekil på crusing. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela