Test

Fredag - äntligen helg

Publicerad 2015-10-02 23:02:53 i

I onsdags blev en sväng till ullared tillsammans med en vän. Fick med mig en hel del hem, lite mer än vad jag räknat med men inget onödigt 😉. Kanske visar lite av vad jag köpte om jag orkar fota det.

Idag har jag i alla fall varit ledig så började dagen med sovmorgon. Sen blev jag sittandes en stund i telefon med försäkringsbolaget, måste ge mig själv lite vuxenpoäng där faktiskt. Blev en snabbis in till stan sedan där jag bla hämtade ut min mobil. Så skönt att ha den tillbaka,  så nu har jag faktiskt beställt mobilskal m.m så jag kan ta hand om den lite bättre. 

Nu ska jag slänga mig i säng och kika lite serier. Är faktiskt ledig denna helgen så det är skönt att inte behöva lägga sig så tidigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela