Test

oktobers första inlägg

Publicerad 2015-10-19 06:07:24 i

Jösses, visste att det var ett tag sedan jag bloggade men inte att det var förra månaden...
Men oktober har inneburit full fatt och det har varit väldigt mycket - om jag nu kan ha det som orsak. Har jobbat mycket, började träna regelbundet vilket tog endel tid, sen var jag sjuk ett tag och de dagar jag varit ledig har nästan alltid varit uppbokade. Så det har ändå varit endel i oktober.

I helgen var vi hemma och firade mamma som fyllde år. Alltid lika mysigt att få träffa alla igen! Annars är jag påväg till jobbet just nu. Går på ett vikariat som innebär 100% så det är full fatt.  Men väldigt skönt att vara sysselsatt och jag trivs så otroligt bra, så det är bara kul att jag får jobba så mycket.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela