Test

kvällspass och fullmåne

Publicerad 2015-09-27 23:07:59 i

Precis slagit ned huvudet på kudden. Har jobbat ikväll och är verkligen jättetrött nu. I väntan på bussen började jag gå hemåt. Var skönt med en liten kvällspromenad faktiskt och eftersom att busshållsplatserna i stan ligger ganska tätt så var det ingen risk att jag skulle missa bussen. 

Så nu har jag legat och läst lite om månen som blir inatt. Är givetvis sugen på att ställa klockan för att gå upp och titta men det finns en risk att den kommer vara dold av moln/ byggnader står ivägen. Så vi får se. Lär ju även Var riktigt trött så jag är inte säker på om jag ens kommer att orka hå upp. Men men, är ledig imorgon så lär ta en lång sovmorgon och mina planer för dagen är faktiskt bara att ta det lugnt. Har ju jobbat hela helgen så det ska bli skönt med lite ledighet
ledighet. 

Nu somnar jag strax så lika bra att säga godnatt nu med en gång. Så Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela