Test

En ledig helg

Publicerad 2015-10-26 06:07:44 i

Var ledig i helgen och då passade jag på att sova ut, baka och träffa några kompisar. Blev shopping och fika på lördagen och sen en långpromenad igår. Så jag hade en bra helg, dock är det tråkigt att de dagarna man är ledig alltid går så fort. Så jag hade gärna varit ledig idag också. Vaknade med huvudvärk nu på morgonen, vilket kanske inte är bästa starten på dagen.... 

Men men, sånt är livet. Tänkte på en sak i lördags när vi var i stan. Många affärer har redan börjat med julpynt och såna saker. Är inte det lite väl tidigt? Dock har jag redan börjat handla lite julklappar/skrivit en lista på saker jag önskar mig. Haha så jag är väll lika tidig kanske. Men jag tycker det är skönt att vara ute i god tid för jag hatar verkligen stressen i december, då är det lika bra att vara klar med allt. 

Blev ett ganska blandat inlägg. Men men, nu har jag i alla fall bloggat ;) hoppas ni får en bra måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela