Test

Fotbolls Torsdag

Publicerad 2015-09-25 06:10:25 i

Godmorgon på er! 
Var inte jättesugen på att gå upp imorse när klockan ringde, då jag vaknat flera gånger inatt samt gick och la mig ganska sent. 
Emils pappa och bröder var nämligen här igår och då kollade vi på Elfsborg som hade match mot Göteborg. Sen när vi kom hem var jag tvungen att laga mat så jag hade matlåda tills idag och därför blev det ganska sent. 
Matchen var i alla fall helt klart värd att se. Det är ju alltid mycket bekvämare att se fotboll på tv men är man på plats får man ju samtidigt känna hela stämningen och det slår ganska mycket ändå ;) 

Hoppas ni får en fin Fredag i alla fall. Min kommer bestå av jobb hela dagen och sen får det bli en sväng till gymmet innan jag drar hem.



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela